.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ماهواره سیمرغ تاکنون ۳ ماهواره را با موفقیت در مدار قرار داده است
حسینی‌مونس گفت: مولفه‌های پرتاب‌های اخیر کاملاً با فعالیت نظامی متفاوت است.
ماهواره سیمرغ تاکنون ۳ ماهواره را با موفقیت در مدار قرار داده است

سیداحمد حسینی‌مونس در نشستی خبری، به ارائه توضیحاتی درباره پرتاب ۳ ماهواره توسط ماهواره بر سیمرغ طی روز‌های اخیر پرداخت و گفت: حوزه قضایی یکی از حوزه‌های نوین است که امروز به عنوان یکی از پیشران‌های صنعتی و فناوری تعریف شده و قطعاً بدون این فناوری ابعاد آینده زندگی بشر دچار مشکل خواهد شد.

 

وی درباره واکنش تروئیکای اروپا درباره پرتاب ماهواره بر سیمرغ تاکید کرد: فعالیت‌های فضایی و فعالیت‌هایی که در مجموعه وزارت راه انجام می‌شود کاملاً علمی و فناورانه است؛ پرتاب‌های اخیر از پایگاه فضایی امام خمینی انجام شد که یک پایگاه شناخته شده است. مولفه‌های پرتاب‌های اخیر کاملاً با فعالیت نظامی متفاوت است.

 

سخنگوی فضایی وزارت دفاع درباره روند آماده‌سازی ماهواره بر سیمرغ اظهار کرد: برنامه فضایی مجموعه وزارت دفاع و سازمان‌ها زیر مجموعه در قالب یک برنامه مدون و بدون مدت به تصویب رسیده است. ماهواره بر سفیر در گذشته ۴ ماهواره را در مدار قرار داد و ماهواره سیمرغ تاکنون ۳ ماهواره را با موفقیت در مدار قرار داده است و در آینده نیز پرتاب‌هایی را با ماهواره بر سیمرغ و نسخه‌های دیگر آن خواهیم داشت.

 

 حسینی مونس با اشاره به تاکیدات رهبری بر اهمیت فعالیت جوانان و نخبگان گفت: در مجموعه صنعت قضایی وزارت دفاع که در سازمان‌های مختلف وزارت خانه دنبال میشود جمعی از خبرگان و نخبگان جوان فعالیت می‌کنند. در نیرو‌های با تجربه از نیرو‌های جوان و نخبه به وفور استفاده میکنیم و ده‌ها شرکت دانش بنیان در شبکه توسعه فناوری ما مشارکت دارند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.574 seconds.